Vänner

Någon bad mig skriva lite om mina närmsta vänner och jag har ett par men tänkte ta några :)
Tapomita Bhattacharyya


(Gammal bild men hittade ingen annan)
Tapomita började i min klass när vi skulle börja femman. Hon och jag började umgås på allvar i sexan. Vi umgicks verkligen varje dag och hade gemensamma intressen såsom dans och simning. Hon och jag har även gått tillsammans på en sorts sommarskola i Lund där vi träffat mycket nytt folk.
Tapo vet allting om mig och det är nog hon ensam om att göra. Vi ställer alltid upp för varandra och jag vet att hon bara är ett telefonsamtal bort. Hon har stöttat mig genom svåra situationer och jag uppskattar det. Vi har valt samma gymnasie utan att riktigt veta att den andra skulle ha det men jag ser så sjukt mycket fram emot det. Detta är nog min närmsta vän och jag tror att vi kommer hålla ihop ett bra tag framöver till. <3
( Tapo är också min mest trogna bloggläsare :D )
Ewelina Nilsson


Ewe började i min klass i sjuan. Vi klickade direkt och vi är som varandras tvillingar. Första halvåret vi umgicks var ganska jobbigt men vi höll ihop och hade en otroligt stark vänskap. Allting gjorde tillsammans och vi smsade med varandra nonstop hela tiden. I åttan så var det bråk med andra i klassen och när jag löste det med dem så blev jag och ewe ovänner. Vi slutade prata men efter någon månad blev vi vänner igen. Sen flyttade hon och vi hade en fest hemma hos henne som var sjukt ball. Hon bytte skola men bytte sen tillbaka. I julas eller något sånt slutade vi prata ett tag men har nu börjat prata igen. Jag vet att hon alltid finns där fast att vi kanske inte pratar just då. <3

Molly Kortz


Jag har känt Molly sen jag började skolan. Vi har alltid bråkat och haft mycket problem men det är bättre nu. Vi är i skolan och när vi kommer så är kommentarerna typ åhh kolla Molly och Amanda. Vi är ganska störiga om vi vill men vi kan också få folk att le. Jag är glad över att vi är vänner efter allt som hänt <3
Louise Von Bodungen


Louise och jag lärde känna varandra genom simningen. Hon och jag har så sjukt roligt ihop och jag kommer aldrig glömma resan vi gjorde till Göteborg förra sommaren. Hon och jag umgås tyvärr inte så ofta men jag vet att hon alltid ställer upp. Vi är lika sjuka i huvet båda två och om man umgås med oss båda kan man ibland känna sig som ett tredje hjul. Men no offense vi gör det inte för att vara taskiga utan bara för att det är så vi är. <3
Detta är de vänner som står mig närmast. Det finns många fler men jag har tyvärr tappat kontakten med vissa underbara vänner. Sanningen är att man förändras med tiden men dessa fyra värdesätter jag över allt annat.
Sen finns ju också min underbara mamma som jag gör så sjukt mycket med. Ex. resan till Cypern och massa annat. Jag är glad över att ha så många bra vänner.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0